Sejf na broń ISS Dresden Radebeul 56007 kl. I LFS 30
Opis
Sejf na broń Dresden Radebeul 56007 z zamkiem kluczowym firmy Inter Sicherheits Service (ISS) to model przeznaczony do przechowywania broni długiej z dodatkową lekką odpornością przeciwogniową.
I klasa odporności zapewnia wysoką ochronę przed sforsowaniem oraz gwarantuje zgodność z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi przechowywania broni. Sejf w górnej części jest wyposażony w dwudrzwiową skrytkę o wysokości 200 mm z przegrodą oraz dwie przestawne półki umieszczone pod skrytką.
Główne cechy produktu:
- I klasa odporności zgodnie z normą EN 1143-1
- Ogniodoporność LFS 30 P
- Korpus wielościankowy o grubości 62 mm
- Wielościankowe drzwi o grubości 104 mm
- Zamknięcie z 4-stronnym ryglowaniem, od strony zawiasowej profil zachodzący
- Zewnętrzne zawiasy
- Model dwudrzwiowy
- Kąt otwarcia drzwi: 180º
- Wymiary zewnętrzne [WxSxG]: 1806 x 1200 x 550 mm
- Wymiary wewnętrzne [WxSxG]: 1615 x 1076 x 344 mm
Wyposażenie:
- Certyfikowany zamek kluczowy klasy A (2 klucze o dł. 120 mm)
- 19 uchwytów na broń
- 2-drzwiowy skarbczyk z przegrodą
- 2 przestawne półki
- Rodzaj zamknięcia - klamka wystająca 60 mm
- Lakier:
- RAL 7035 (jasnoszary) - standard
- RAL 6020 (zielony), RAL 7024 (grafit) - za dopłatą
Dodatkowe akcesoria za dopłatą (prosimy o indywidualny kontakt w celu wyceny):
Szafy na broń serii Dresden Radebeul występują w wielu rozmiarach i wersjach. Zapraszamy do zapoznania się z sekcją "Produkty powiązane" poniżej, by wybrać szafę spełniającą Państwa wymagania.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Wysokość [cm] | 180,6 |
Szerokość [cm] | 120 |
Głębokość/długość[cm] | 55 |
Zamek | Kluczowy |
Skarbczyk | Tak |
Wymiary skarbczyka | Wysokość 200 mm |
Rozmieszczenie półek | Wewnętrzne |
Ilość półek | 2 |
Przeznaczenie | Broń palna i amunicja |
Ilość szt. broni | 19 szt. |
Gwarancja | 2 lata |
Klasa odporności | I |
Ognioodporność | LFS 30P - 30 min |
Model | Dresden Radebeul 56007 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.