Filtruj
Rekomendacje dla Ciebie
Szafa kartotekowa SZK 301/5 (format A4)
Szafa kartotekowa SZK 301/5 (format A4)

2 051,83 zł

1 668,15 zł

szt.
Nadstawka żaluzjowa SBM 404M - szerokość 100cm
Nadstawka żaluzjowa SBM 404M - szerokość 100cm

1 119,30 zł

910,00 zł

szt.
Nadstawka żaluzjowa SBM 406M - szerokość 120 cm
Nadstawka żaluzjowa SBM 406M - szerokość 120 cm

1 163,46 zł

Cena regularna:

1 292,00 zł

Najniższa cena: 1 119,30 zł

945,90 zł

Cena regularna: 1 050,41 zł

Najniższa cena: 910,00 zł
szt.
Metalowa szafa na dokumenty CB 22 Valberg
Metalowa szafa na dokumenty CB 22 Valberg

1 271,00 zł

1 033,33 zł

Biurowa szafa na akta z drzwiami żaluzjowymi SBM 208 M
Biurowa szafa na akta z drzwiami żaluzjowymi SBM 208 M

2 060,13 zł

Cena regularna:

2 289,03 zł

Najniższa cena: 2 289,03 zł

1 674,90 zł

Cena regularna: 1 861,00 zł

Najniższa cena: 1 861,00 zł
szt.
Metalowa szafa na segregatory i dokumenty SBM 203M lx
Metalowa szafa na segregatory i dokumenty SBM 203M lx

1 550,13 zł

Cena regularna:

1 722,37 zł

Najniższa cena: 1 550,13 zł

1 260,27 zł

Cena regularna: 1 400,30 zł

Najniższa cena: 1 260,27 zł
szt.
Szafa na rysunki i mapy format A1 SRM 201
Szafa na rysunki i mapy format A1 SRM 201

4 553,09 zł

Cena regularna:

5 058,99 zł

Najniższa cena: 5 058,99 zł

3 701,70 zł

Cena regularna: 4 113,00 zł

Najniższa cena: 4 113,00 zł
szt.
Metalowa szafa na dokumenty  SBM 212M lx - szerokość 120 cm
Metalowa szafa na dokumenty SBM 212M lx - szerokość 120 cm

1 726,70 zł

Cena regularna:

1 918,55 zł

Najniższa cena: 1 726,70 zł

1 403,82 zł

Cena regularna: 1 559,80 zł

Najniższa cena: 1 403,82 zł
szt.

Meble biurowe podstawą działania każdej firmy

Jest rzeczą wiadomą, że żadne biuro nie może się obyć bez papierów. Ilość dokumentów, które każdego dnia przechodzą z rąk do rąk, może przytłoczyć, ale również spowodować niemały bałagan. By wybrnąć z tej sytuacji i cieszyć się dobrze zorganizowaną pracą, warto zadbać o to, by mieć pod ręką odpowiednią przestrzeń do przechowywania, jaką są meble biurowe.

Profesjonalne umeblowanie biura gwarantem bezpieczeństwa dokumentów

Odpowiednio dobrane meble biurowe ułatwiają nie tylko organizację, lecz także zabezpieczają dokumenty przed oczami niepowołanych osób i chronią je od zgubienia. W naszym sklepie znajdziesz różnego rodzaju szafy na akta i kartoteki, a dla najbardziej wymagających klientów, chcących maksymalnie zabezpieczyć swoje papiery i nie tylko, oferujemy szafy ognioodporne. Niezależnie od tego, jak dużą działalność prowadzisz, zatroszcz się o swoje interesy i nie wahaj się dokonać inwestycji w jakość swojej pracy!

Metalowa szafka na dokumenty CB 21 Valberg Metalowa szafka na dokumenty CB 21 Valberg
Producent: Valberg
Cena:

780,00 zł

Cena netto: 634,15 zł

zobacz więcej
Nadstawka SBM 401M lx - szerokość 60cm Nadstawka SBM 401M lx - szerokość 60cm
Producent: Malow
Cena:

726,56 zł

Cena netto: 590,70 zł

szt.
zobacz więcej
Nadstawka do szaf SBM 402M lx - szerokość 80cm Nadstawka do szaf SBM 402M lx - szerokość 80cm
Producent: Malow
Cena:

768,50 zł

Cena netto: 624,80 zł

szt.
zobacz więcej
Nadstawka do szaf SBM 405M lx - szerokość 120 cm Nadstawka do szaf SBM 405M lx - szerokość 120 cm
Producent: Malow
Cena:

778,11 zł

Cena regularna: 864,57 zł

Najniższa cena: 778,00 zł

Cena netto: 632,61 zł

szt.
zobacz więcej
  • promocja
Nadstawka SBM 403M lx - szerokość 100cm Nadstawka SBM 403M lx - szerokość 100cm
Producent: Malow
Cena:

813,15 zł

Cena netto: 661,10 zł

szt.
zobacz więcej
Metalowa szafka na dokumenty CB 11 Valberg Metalowa szafka na dokumenty CB 11 Valberg
Producent: Valberg
Cena:

699,00 zł

Cena netto: 568,29 zł

zobacz więcej
Metalowa szafka na dokumenty CB 13 Valberg Metalowa szafka na dokumenty CB 13 Valberg
Producent: Valberg
Cena:

725,00 zł

Cena netto: 589,43 zł

zobacz więcej
Metalowa szafka na dokumenty i segregatory AM 0891 Promet Metalowa szafka na dokumenty i segregatory AM 0891 Promet
Producent: Promet
Cena:

718,00 zł

Cena netto: 583,74 zł

zobacz więcej
Szafa aktowa nadstawka SBM 802M lx - szerokość 80cm Szafa aktowa nadstawka SBM 802M lx - szerokość 80cm
Producent: Malow
Cena:

925,45 zł

Cena netto: 752,40 zł

szt.
zobacz więcej
Szafa aktowa nadstawka SBM 803M lx - szerokość 100cm Szafa aktowa nadstawka SBM 803M lx - szerokość 100cm
Producent: Malow
Cena:

913,00 zł

Cena netto: 742,28 zł

szt.
zobacz więcej
Metalowa szafka na dokumenty i segregatory M-08 Promet Metalowa szafka na dokumenty i segregatory M-08 Promet
Producent: Promet
Cena:

772,00 zł

Cena netto: 627,64 zł

zobacz więcej
Szafa na akta i segregatory SBM 101M lx Szafa na akta i segregatory SBM 101M lx
Producent: Malow
Cena:

1 017,46 zł

Cena netto: 827,20 zł

szt.
zobacz więcej
Nadstawka 120 cm SBM 804 do szaf SBM 212 Nadstawka 120 cm SBM 804 do szaf SBM 212
Producent: Malow
Cena:

1 012,00 zł

Cena netto: 822,76 zł

szt.
zobacz więcej
Szafa na segregatory i dokumenty SBM 102M lx Szafa na segregatory i dokumenty SBM 102M lx
Producent: Malow
Cena:

1 091,87 zł

Cena netto: 887,70 zł

szt.
zobacz więcej
Szafa na segregatory i dokumenty SBM 103M lx Szafa na segregatory i dokumenty SBM 103M lx
Producent: Malow
Cena:

1 224,47 zł

Cena netto: 995,50 zł

szt.
zobacz więcej
Szafa na segregatory i dokumenty SBM 107M lx Szafa na segregatory i dokumenty SBM 107M lx
Producent: Malow
Cena:

1 291,00 zł

Cena netto: 1 049,59 zł

szt.
zobacz więcej
Nadstawka żaluzjowa SBM 404M - szerokość 100cm Nadstawka żaluzjowa SBM 404M - szerokość 100cm
Producent: Malow
Cena:

1 119,30 zł

Cena netto: 910,00 zł

szt.
zobacz więcej
Nadstawka żaluzjowa SBM 406M - szerokość 120 cm Nadstawka żaluzjowa SBM 406M - szerokość 120 cm
Producent: Malow
Cena:

1 163,46 zł

Cena regularna: 1 292,00 zł

Najniższa cena: 1 119,30 zł

Cena netto: 945,90 zł

szt.
zobacz więcej
  • promocja

Meble biurowe – nowoczesne systemy mebli biurowych

Meble biurowe są kluczowym elementem w miejscu pracy. Nie tylko zapewniają pracownikom przestrzeń do wykonywania swoich zadań, ale także mają znaczący wpływ na wydajność pracowników i atmosferę. Wybór mebli biurowych może wydawać się zniechęcający ze względu na liczbę dostępnych opcji. Kilka prostych uwag może ułatwić zakup mebli biurowych.

Funkcjonalne meble biurowe – wygoda i efektywność w miejscu pracy

Pierwszym krokiem jest określenie przestrzeni biurowej oraz rodzajów zadań, jakie wykonują pracownicy. Czy podczas pracy przetwarzana jest duża liczba kartotek, akt lub kopert? Czy specyfika pracy wymaga używania dokumentów w dużym formacie, takich jak wszelkiego rodzaju mapy, plakaty, dokumentacja techniczna? Znając potrzeby naszej firmy oraz przestrzeń, jaką dysponujemy, możemy wybrać takie meble, które w pełni wykorzystają możliwości tego układu. Oprócz przestrzeni do przechowywania ważne jest, aby meble biurowe zapewniały zdrowe środowisko pracy. Ruchome krzesła biurowe i biurka z możliwością regulacji wysokości i pochylenia umożliwiają pracownikom komfortową pracę. Ergonomiczne meble biurowe zapewniają dobrą postawę podczas pracy, zwiększoną produktywność oraz dbają o zdrowie pleców, szyi i ramion. Dodatkowo meble biurowe powinny pozytywnie wpływać na estetykę wizerunku organizacji. Biuro jest często postrzegane jako odzwierciedlenie wartości i stylu organizacji.

Szafy kartotekowe oraz szafki do przechowywania segregatorów – tanie meble biurowe

Meble biurowe nie muszą być drogie, aby były stylowe i funkcjonalne. Doskonałą opcją dla niedrogich mebli biurowych są meble na akta. Szafki na akta mogą zapewnić dodatkową przestrzeń magazynową i organizacyjną w każdym biurze. Wiele szafek na akta wyposażonych jest w zamki, aby chronić cenne dokumenty. Dodatkowo znaczna część szafek na akta ma kółka, które sprawiają, że meble są łatwe do przenoszenia w biurze.

Szukając mebli biurowych, ważne jest, aby wziąć pod uwagę zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe potrzeby organizacji. Meble biurowe powinny być funkcjonalne i wygodne, a także stylowe i profesjonalne. Biorąc pod uwagę specyficzne potrzeby organizacji, łatwo jest znaleźć meble biurowe, które pomogą zwiększyć wydajność i stworzyć zdrowe środowisko pracy.

Szafy aktowe to doskonałe miejsce do przechowywania teczek, dokumentów i segregatorów. Posegregowane segregatory w różnej kolorystyce pozwolą lepiej uporządkować przestrzeń biurową, niezależnie od tego, czy jest to gabinet w dużej organizacji, czy domowe biuro. Podzielone segregatory i teczki mogą być starannie ułożone w szafkach lub pudełkach na akta. Biura potrzebują funkcjonalnych, dobrze skoordynowanych mebli biurowych. Aby wspierać ich działalność biznesową, oferujemy szeroką gamę produktów w przystępnych cenach, które spełniają potrzeby każdego środowiska pracy – od małych biur do dużych przestrzeni korporacyjnych.

Metalowa szafa kartotekowa to miejsce, w którym możemy wygodnie przechowywać dużą liczbę kartotek, akt oraz kopert. Metalowe szafy kartotekowe mogą być z powodzeniem wykorzystywane w biurach księgowości, szkołach, kancelariach adwokackich czy przychodniach lekarskich.

Oprócz metalowych szaf kartotekowych i szafek na akta, w naszej ofercie znajdują się szafy na mapy i rysunki wielkoformatowe. Takie szafy idealnie nadadzą się do przechowywania dokumentów w dużym formacie. Dzięki lekkim i pojemnym szufladom, przechowywanie dużych arkuszy, zarówno w formatach A1, jak i A0, jest eleganckie i wygodne. Szafy na rysunki i mapy o dużym formacie oferują wiele wąskich szuflad, dzięki czemu możliwe jest przechowywanie wielu dokumentów osobno.

Meble do biura – jak zadbać o funkcjonalność przy niewielkim metrażu

W małej, kompaktowej przestrzeni roboczej ważne jest, aby wziąć pod uwagę nie tylko liczbę mebli biurowych, ale także ich funkcjonalność. Jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu jest zastosowanie mobilnych szafek i półek, dzięki czemu można je łatwo przenosić z jednego miejsca na drugie. Sprawia to, że cała powierzchnia robocza jest w pełni wykorzystana. Dodatkowo regały przesuwne mogą służyć w razie potrzeby jako dodatkowe biurko lub stół. Posiadając niewielką przestrzeń biurową, ciekawą opcją może okazać się szafa na akta z drzwiami żaluzjowymi – również dostępna w naszej ofercie.

Przy zakupie mebli biurowych ważne jest, aby wziąć pod uwagę wielkość biura i ilość dostępnej przestrzeni. Wybierając meble, które są funkcjonalne i łatwe do przenoszenia, możliwe jest stworzenie zorganizowanej i zachęcającej przestrzeni biurowej.

Stoły biurowe – małe, ale praktyczne meble

Stoły biurowe są ważną częścią każdego systemu mebli biurowych. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej platformy do pracy z dokumentami lub innych czynności. Powinny być funkcjonalne, łatwe w obsłudze i ustawieniu, aby ułatwić wykonywanie pracy.

Stoły konferencyjne są zaprojektowane tak, aby ułatwić spotkania. Wokół nich znajduje się wiele krzeseł, aby wszyscy mogli wygodnie się rozsiąść. Większość z nich jest wyposażona w gniazdka elektryczne do podłączenia komputerów lub innych urządzeń elektronicznych. Stoły konferencyjne są również zaprojektowane tak, aby można je było łatwo przenosić w razie potrzeby.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium