Zwroty i reklamacje

Zwroty

Po uprzednim kontakcie telefonicznym lub-emailowym - prosimy kierować na adres sklepu:

Sklep Metalowy Tony - X47 Maciej Pawłowski
Sokoła 21/2 60-644 Poznań
61-644 Poznań

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, jeśli nie zostało to wcześniej uzgodnione.

 

Prawo odstąpienia od umowy

Kupującym będącym konsumentami przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (X47 Maciej Pawłowski, Chrobrego 47/109, 60-681 Poznań, sklep@metalowy-tony.pl, Telefon: 887 060 906) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, korzystając z poniższego formularza zwrotu:

FORMULARZ ZWROTU

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak otrzymany towar okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, kupujący ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Aby skorzystać z prawa do reklamacji, muszą Państwo poinformować nas (X47 Maciej Pawłowski, Chrobrego 47/109, 60-681 Poznań, sklep@metalowy-tony.pl, Telefon: 887 060 906) o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, korzystając z poniższego formularza reklamacji:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

W komentarzu należy wpisać żądanie reklamacyjne (zwrot/wymiana/naprawa/obniżenie ceny) oraz przesłać zdjęcie obrazujące wadę produktu. Pozostałe zdjęcia, jeśli zajdzie taka potrzeba, prosimy przesłać bezpośrednio na nasz adres mailowy:

sklep@metalowy-tony.pl

 

Na rozpatrzenie reklamacji mamy do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O decyzji poinformujemy mailowo lub telefonicznie.

Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana.

 

 

Zarówno w przypadku reklamacji jak i zwrotu, uzupełniając formularz reklamacji/zwrotu, prosimy użyć numeru zamówienia który znajduje się w nawiasie w przesłanym potwierdzeniu zamówienia (). W innym wypadku nie będzie możliwości prawidłowego uzupełnienia formularza.

 

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium