
Producent
Wysokość [cm]
Szerokość [cm]
Cena
-
od
do
Metalowe kartotekowe szafy na dokumenty i segregatory zgodne z RODO
Najnowsze rozporządzenia RODO sprawiły, że jest Ci potrzebna szafa na dokumenty? Szukasz rozwiązania, które będzie nie tylko bezpieczne, ale również doskonale odnajdzie się w Twoim biurze? Zapoznaj się z naszą bogatą ofertą metalowych szaf dostosowanych do wymogów RODO i idealnie nadających się do przechowywania kartotek, akt, jak i innego rodzaju dokumentacji. W naszym sklepie internetowym znajdziesz pancerne szafy wykonane z metalu o różnych rozmiarach i typach. Duże, jak i małe szafki wolnostojące, mogące pomieścić kartoteki i dokumentację w rozmiarach a4, b4 i innych. Zamykane na klucz, jak i takie bez zabezpieczeń – z wygodnymi i łatwo otwierającymi się szufladami. Wszystkie z naszych pancernych szaf łączy jedno – są w zgodzie z RODO, a dodatkowo w bezpieczny sposób pomieścisz w nich wszystko, co tylko chcesz. Dzięki temu możesz w nich przechowywać dokumentację wymagającą szczególnej opieki, nawet akta osobowe, umowy oraz inne ważne wnioski i dokumenty. Sprawdź ofertę naszego e-sklepu i wybierz szafę RODO dla siebie!</>

















Meble RODO
W ostatnim czasie staliśmy się świadkami zmian w świecie przepisów, które w sposób szczególny dotyczą ochrony danych osobowych i ich przetwarzania w środowisku zawodowym. Wymagania, które dotyczą tych obszarów, są coraz większe. Konieczność przestrzegania określonych wymogów doprowadziła do powstania wielu rozwiązań, które pomagają nam uprościć i usprawnić te zadania. Obecnie rozwiązania meblowe dają użytkownikom wiele możliwości funkcjonalnych, które pozwalają na znaczne zwiększenie efektywności pracy biura i podniesienie wydajności jego pracowników.
Rozporządzenie o ochronie danych osobowych nakłada na właściciela wszelkich danych osobowych przechowywanych w szafach klienckich lub innych meblach służących do przechowywania dokumentacji obowiązek zapewnienia, aby meble te były zaprojektowane i wyposażone w sposób uniemożliwiający nieuprawniony dostęp do danych osobowych oraz wszelkie formy ingerencji do poufnych informacji. Nowe przepisy wymagają, aby wszelkiego rodzaju dokumenty zawierające dane osobowe, w tym ankiety, akta osobowe i pracownicze, kwestionariusze, a także numery PESEL, były odpowiednio zabezpieczone.
Prowadząc jakąkolwiek firmę, musimy zabezpieczyć dane osobowe i zadbać o to, aby do żadnych akt zawierających dane osobowe nie miały dostępu osoby niepowołane. To samo dotyczy sprzedaży przedmiotów i przechowywania reszty dokumentacji. Aby chronić prywatne informacje, ważne jest, aby trzymać wszystko w specjalistycznych szafach. W ten sposób poufne informacje będą bezpieczne i niedostępne dla innych.
Dlaczego warto wybrać szafy biurowe na dokumenty dostosowane do wymogów RODO?
Jeśli w swoim biurze lub domu posiadamy wiele dokumentacji, to z pewnością chcemy, aby były one bezpieczne. Jak większość osób wie, o każdy dokument trzeba dbać, bo inaczej może to oznaczać kłopoty nie tylko dla właściciela, ale również dla firmy. Dlatego też istnieją specjalne szafy biurowe, które służą do przechowywania dokumentów, i należy poważnie podejść do kwestii ich bezpieczeństwa. Doskonałym rozwiązaniem okazują się tu metalowe szafy zamykane na klucz. Szafy tego typu są tu niezawodne, gdyż chronią dokumentacje przed trafieniem w niepowołane ręce.
Warto powiedzieć, jak ważne jest konsekwentne dbanie o odpowiednio przechowywane wartościowe papiery. Nikt nie chce, aby jego dane osobowe zostały ujawnione lub aby pliki danych jego biura zostały skradzione. Meble zgodne z RODO to ważny element wyposażenia każdego biura lub innego rodzaju firmy.
Utrzymanie porządku w dokumentach jest niezwykle ważne dla wielu firm. Ustawa o ochronie danych osobowych zobowiązuje firmę do przestrzegania określonych zasad dotyczących przechowywania dokumentacji, która powinna znajdować się w specjalnych segregatorach lub archiwach. Jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa plików przy jednoczesnym spełnieniu najnowszych zasad dotyczących prywatności i przechowywania danych, odpowiednie będą metalowe szafy biurowe. Nie wystarczy już przechowywanie dokumentów osobistych lub biurowych w tradycyjnej szafie na akta, jeśli chcemy uniknąć opłat za przechowywanie lub wysokich kar za nieprzestrzeganie ogólnego rozporządzenia Unii Europejskiej o ochronie danych. Dobrą wiadomością jest to, że szafy kartotekowe zgodne z RODO do przechowywania dokumentacji, takich jak zeznania podatkowe, dokumentacja medyczna, umowy i dokumentacja finansowa, zostały zaprojektowane właśnie w tym celu – aby zapewnić bezpieczeństwo danych przy zachowaniu pełnej zgodności z prawem.
Jeśli jesteś właścicielem firmy lub prywatnego biura, przechowuj swoje dokumenty w bezpiecznym miejscu przez cały czas. Wybierz spośród naszych szaf jedno- i wielodrzwiowych w kilku rozmiarach z szufladami lub półkami, aby mieć pewność, że znajdziesz idealną szafę do swoich potrzeb i dostępnej przestrzeni.