Szafa na broń z przestawnymi uchwytami SIEGEN MAX S1 500083
Opis
Sejf na broń S1 ISS SIEGEN MAX 500083 (12 uchwytów)
Seria szaf klasy S1 w klasie S1 przeznaczona do przechowywania broni myśliwskiej lub sportowej. Innowacyjne rozwiązanie przestawnych półek i przestawnych uchwytów na broń mocowanych na magnes, pozwala na umieszczenie ich na wybranej wysokości na ścianie tylnej lub bocznej i dostosowanie szafy do własnych potrzeb. Listwa z haczykami na drzwiach ułatwia przechowywanie przedmiotów takich jak klucze, lornetki itp. Dodatkowym udogodnieniem są przestawne półki na drzwiach, które dzięki nowej konstrukcji drzwi nie zabierają miejsca wewnątrz szafy.
Budowa i poziom zabezpieczeń
- Klasa S1 odporności na włamanie z certyfikatem IMP (EN 14450)
- Dwuściankowe drzwi
- 4-stronne ryglowanie (od strony zawiasów profil zachodzący)
- Wymiary zewnętrzne: 150 x 45 x 43 cm [W x Sz x Gł]
- Wewnętrzne zawiasy (kąt otwarcia 90°)
- Waga: 103 kg
Najważniejsze cechy
- Zamek: kluczowy VdS Klasa I/IMP-Klasa A lub elektroniczny (Stellar Basic)
- Łącznie 12 przestawnych uchwytów na broń (3+3 na magnesach, rozstaw pianki 55 mm;
6 uchwytów na szynie, rozstaw pianki 65 mm) - 2 przestawne półki u góry sejfu
- 4 półki na drzwiach
- 2 pojemniki do zawieszania
- Listwa hakowa na drzwiach (4 haczyki) + uchwyt na wycior
- Kolor: standardowo RAL 7035 (jasnoszary) lub RAL 7024 (grafit)
Opcjonalnie (prosimy o kontakt)
- Lewe drzwi - bez dopłaty
- Niestandardowy kolor
- Niestandardowe opcje zamknięcia
! Uwaga, w przypadku wyboru niestandardowych opcji zamknięcia, wyposażenia lub koloru czas realizacji może ulec zmianie.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Szczegółowe wymiary [W x Gł x Sz] | 1500 x 430 x 450 mm |
Wysokość [cm] | 150 |
Szerokość [cm] | 45 |
Głębokość/długość[cm] | 43 |
Skarbczyk | Nie |
Rozmieszczenie półek | Wewnętrzne + na drzwiach |
Ilość półek | 6 |
Przeznaczenie | Broń palna i amunicja |
Ilość szt. broni | 12 szt. |
Gwarancja | 2 lata |
Klasa odporności | S1 |
Model | SIEGEN MAX 500083 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.