Sejf na laptop z zamkiem na odcisk palca Yale YLFM/200/EG1 maksymalny poziom bezpieczeństwa
Opis
Sejf na laptopa biometryczny o maksymalnym poziomie bezpieczeństwa YLFM/200/EG1
Sejf z zamkiem biometrycznym oraz dodatkowymi wzmocnieniami i drzwiami wycinanymi laserowo, zapewniającymi ochronę przed próbami sforsowania takimi jak rozwiercenie czy piłowanie. Otwierany jest wygodnym zamkiem elektronicznym na kod PIN z dodatkowym czytnikiem linii papilarnych oraz awaryjnym otwarciem na klucz. Atrakcyjne wzornictwo i kolorystyka sejfu łatwo komponują się z wnętrzami w niemal każdym stylu.Budowa
- Ścianki korpusu o grubości 2,5 mm
- Drzwi o grubości 6 mm
- 2 rygle o grubości 20 mm odporne na piłowanie
- Dodatkowa ochrona przed sforsowaniem: wzmocnienia w postaci
stalowych płyt oraz drzwi wycinanych laserowo
Cechy produktu
- Zamek z czytnikiem linii papilarnych oraz klawiaturą PIN z funkcją kodu master
- 1 minutowa blokada po 3-krotnym błędnym wprowadzeniu kodu
- Zmotoryzowany mechanizm otwierający drzwi
- Wyświetlacz LCD
- Wewnętrzne podświetlenie
- Awaryjne otwarcie kluczem lub za pomocą baterii 9V (w przypadku rozładowania baterii)
- Haki do zawieszenia kluczyków lub małych przedmiotów wewnątrz sejfu
Wymiary
- Wymiary zewnętrzne [W x Sz x Gł]: 200 x 480 x 350 mm
- Wymiary wewnętrzne: 190 x 467 x 280mm
- Wymiary drzwi: 145 x 424 mm
- Światło drzwi: 139 x 390 mm
- Pojemność: 24,8 l

Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Nazwa modelu | YLFM/200/EG1 |
Przeznaczenie | Ochrona dokumentów, biżuterii, kluczy lub innych cennych przedmiotów |
Opcja zamka elektronicznego | Tak |
Czytnik linii papilarnych | Tak |
Dostępne typy zamków | Elektroniczny, biometryczny, kluczowy |
Wymiary zewnętrzne (Wys x Szer x Gł): | 200 x 480 x 350 mm |
Wymiary wewnętrzne | 190 x 467 x 280 mm |
Ognioodporność | Brak |
Waga | 18 kg |
Pojemność | 24,8 l |
Gwarancja | 2 lata |
Wysokość [cm] | 20 |
Szerokość [cm] | 48 |
Głębokość/długość[cm] | 35 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.